Sol sol sol och snart påsk!

Söndag kväll.
Ligger i sängen med datorn i knät och iphonen brevid mig..
precis som det ska va..;)
Helt mörbultad av 8 timmars arbetspass på sjukan,
en timmes powerwalk runt Kollevik och Strandpromenaden
och en timme bodypump på Motiva.

När jag kommit hem och hällt i mig min proteindryck
och börjat planera vad jag skulle äta till kvällsmat (då kylen ekar ganska tom), 
fick jag ett meddelande från Oskar som bjöd mig på söndagsmiddag!
Så snällt, så gott och så trevligt!
Fick med mig en matlåda hem också..:)

Nästa vecka är det ju påsk och det ska firas med familjen förstås.
Min bror med familj och syrran med sambo kommer hem till Karlshamn.
På fredag är det tänkt att vi ska samlas hemma hos mamma och pappa
och käka påskmiddag.
Det kommer att bli intressant att se vad det blir för middag i år.
Syrran och svägerskan kör med LCHF-diet, mamma och jag har glutenallergi,
ett litet inslag av laktos finns med också och mamma tror helt allvarligt att jag blivit vegetarian..:)
Eftermiddagens höjdpunkter utöver middagen kommer att bli påskäggsjakt
som främst är tänkt för barnen och mammas målarskaparstuga!

Igår fixade jag och Ola biljetter till SRF! :)
Det blir bara en dag i år
men i år ska jag inte muddra svattiga medelålders män
som kommer förbi kön två ggr bara för att man ska ta på dom lite extra
(även om vi hade jävligt kul...:))
utan i år ska jag bara njuta av musik, mat och alla galna rockers! :)

Som avslutning vill jag bara berätta att idag när jag var och powerwalkade
och gick förbi skateparken vid Österslättskolan
så fick jag applåder och en massa slängkyssar av två killar i 16-års ålder...
Still going strong! ;)

Här en bild tagen idag då jag satt och solade en stund
på min lilla balkong i det helt fantastiska vårvädret!

Peace out!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0