I´m back!!!

Äntligen.
Dags att vässa skrivarfingrarna och sätta igång och blogga.
Det har ju bara gått 8 månader sen sist.
Då var det sommar och semester.
Nu är det 3 månader kvar till en ny sommarsemester..:)

Vad har hänt ses sist.
Det har varit en ganska så turbulent tid
både på kärleksfronten och på jobbet.
En era av kärlek tog slut och en anna började.
Efter mkt om och men och en massa velande
blev det så till slut.
Från attraktion till vänskap till kärlek.

Världens finaste Ola.

Landstinget med dess bespringar och omorganisationer
och allt sämre villkor får stå för turbulensen på jobbet.
Say no more.

Isa har blivit sju år.
Hon börjar första klass till hösten.
Tiden går så fort
och tycker jag att jag inte själv åldrats en dag
så syns det ju verkligen på mitt lilla hjäta
som inte är så liten längre...

Idag är jag sjuk.
Andra veckan i rad.
Börjar bli riktigt tråkigt och jag saknar träningen
och alla roliga människor man träffar på gymet.

Den här bilden får sammanfatta tiden
jag inte bloggat aktivt..:)

















Kommentarer
Postat av: Hannah

Äntligen! Hoppas du håller igång nu då!!! Kram! :)

2011-04-13 @ 15:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0