Vit vecka...

Joggingturen från igår har satt sina spår i min stackars kropp...
När jag vaknade gick jag som om jag skitit ner mig..
varje steg kändes som om ngn stack mig med en kniv i vaderna...
En sjukgymnast på jobbet sa en gång att jag springer som en afrikan...
Ja, jag undrade också vad han menade med det :)
men det betyder inte att jag springer barfota eller med underläppen fladdrandes
utan jag spinger tydligen på tårna...:)

Var ute och powerwalkade en lång runda med Marlene
och det hjälpte för stunden.
Stretchade länge med...
men ikväll är knivarna där igen.
Imorgon ska jag jävlar i mig både powerwalka och spinna.
Någon gång måste väl kroppen ändå vänja sig..
Piska piska...;)

Vi såg föresten årets första orm.
Eller jag såg den, skrek och hoppade 2 meter sidledes.
Marlene blev förmodligen rädd för mig
och gjorde det samma...Haha.
Den som blev mest rädd var nog ormen. :)

Jag funderar på att ta en vit vecka i form av en vecka utan dator.
Det vore ganska skönt och inte ha MSN igång så fort man kommer hem
eller kolla Facebook en gång i halvtimmen...
Det är en dålig vana som jag borde vänja mig av...
Man blir ju så fruktansvärt oeffektiv
och kan döda timmar framför datorn...
Undrar om det blir bättre när jag får min iphone. :)

Idag har det föresten gått två veckor...
2 veckor...
Hmm.

En helt underbar dag har det varit trots allt..
Varmt och sol.
 vad mer kan man begära! :)

Här kommer en sommarbild från förra året.. ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0