Söndag..

Idag hade Isa sin dansuppvisning.
Kändes konstigt att inte vara med och hjälpa till som jag brukar..
Det har ju inte varit min Isa-helg
så jag fick inta mig en plats i publiken...

Jag fattar inte vad det är som händer i min kropp.
Man kan tro att jag är under hormonbehandling eller gravid eller nåt...
Jag satt och lipade när föreställningen började..
tårarna bara rann och jag kunde inte sluta..
Ett virrvarr med känslor av stolthet, saknad och kärlek.

Fasen vilken underbar unge jag har! ♥


Äntligen äntligen är denna vecka slut.
Imorgon träffar jag min älskling igen och min vecka som mamma tar vid.
Plötsligt känns livet lite mer meningsfullt igen.

Här kommer en liten bild på det finaste jag har...

Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0