Som Zlatan och Messi...

Underbara lediga dag...:)
Har inte fått nånting vettigt gjort idag.
Fast det är väl tjusningen med att vara helt ledig!

Det ser ut att bli jobb på Sweden Rock iallafall efter mycket om och men...
Lite schemaändringar och vi är äntligen redo för lite Rock n´Roll...!
Hoppas på lite gulliga hårdrockare vid inträdet
för där kommer jag och hänga...:)
Ska bli kul och se hur det är inne på området
har ju aldrig varit på just denna festival..
Eller jo det har jag...
i Bellevuparken när det begav sig..
Men då avslöjar jag bara hur gammal jag är
och det är ju inte så smickrande..;)

Hämtade Isa från dagis tidigare idag.
Det är tydligen fotboll som gäller nu ute på gården
och det har uppstått lite konflikter då en av killarna inte får vara med dom andra
utan får alltid spela själv...
Som ett försök till och vara en pedagogisk mor
tog jag upp det här med Isa när vi satt och åt och vi pratade om
hur alla måste få vara med.
Hon funderade ett tag och sa:
"Som typ Zlatan och Messi eller...dom kanske inte gillar varandra
fast dom spelar ju i samma lag...är det så du menar mamma?"
Mmm..jo precis! :)
Fick googla på Messi efter maten om hon skulle få för sig och ställa nga följdfrågor..

Var har värmen tagit vägen?
Det är första juni imorgon och det är kallt som fan..
Läste att det skulle komma ngn värmebölja från Ryssland snart...?
Får hoppas på det.
Bara det är varmt nästa vecka på festivalen så man slipper långkallingar och raggsockor...
även om det är lite hårdrock över det! :)











 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0