Sanningen svider...

Idag har varit en jobbig dag på många sätt.
Har gått en vecka i förhoppningen om att allt kommer att ordna sig..
Det har det alltid gjort så varför inte den här gången också.

Idag insåg jag att det inte kommer att göra det.
Hur mycket jag än skulle vilja så kommer det nog aldrig att bli så igen.
Det gjorde jävligt ont.

Men. Det är bara att andas djupt och gå vidare med livet.
Jag har så mycket bra i mitt liv som jag är tacksam över
och som jag borde njuta av det istället för att låta mig knäckas...

Jag har någonting roligt att berätta också. Har gjort det som alla andra svenssons
och beställt en iphone... Prylar...dessa prylar. Den kanske skänker mig lite glädje...:)

Jag ser framemot morgondagen..Hoppas på en riktigt bra dag! ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0