Tar hellre en Treo och storstädar...

Att man ska försöka hinna med så mkt som möjligt
på bara nga få barnlediga dagar...
Bestraffningen blir att man åldras i förtid
och blir gråhårig och rynkig..
Det skulle jag inte blivit annars menar jag...:)

Vackan började riktigt bra.
Nästan lite för bra...
och det visade sig vara bara tillfällig lycka och många tomma ord...
Undrar hur många gånger man ska behöva få sig en smäll på käften
innan man lär sig att ducka...

Har varit sjuk i veckan och legat hemma och kurerat mig.
Fasen vad det är svårt att bara ligga still.
Tar hellre en Treo och storstädar.
Därmed inte sagt att det var det som hände.
Fick iallafall lite blommor planterade i mina nya blommlådor
och det blev riktigt bra.
Nu när jag skriver det här får jag en känsla av
att jag redan skrivit om mina rosa blommor.
Hmm.

I fredags blev det AW på Mingel
och det var trevligt...
Igår blev det grillfest hos Kaka
och sedan utgång på Mingel.
Hade jättekul fram tills klockan 01...
sen fick jag en av dom där käftsmällarna jag pratade om tidigare
och gick hem.
Mitt i allt detta har jag jobbat också.

På tal om jobb var jag med om ngt helsjukt ikväll..
Har nog aldrig sett så mkt blod i hela mitt liv.
Tur att man inte är känslig.

Imorgon har jag en ledig dag!
Välbehövligt...:)
Imorgon kommer också min lilla älskling.
Har blivit lovad en morsdagspresent!
Alltid lika spännande!
Det kan vara allt ifrån en sten eller en teckning till ngt ihopklistrat konstverk 
som man inte riktigt fattar vad det ska föreställa...
Men det är tanken som räknas...:)
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0