Det är Hipp Hopp det..

Hade mittutvärdering med mina sjuksköterskestundenter igår...
Jätteduktiga har dom varit! Jag måste säga att jag har haft en jäkla tur med mina studenter.
Jag frågade en av studenterna vad hon tyckte om mig som handledare och hon svarade:
Pedagogisk, duktig och lagom hård...
Det tyckte jag var ett bra betyg..Haha!

Undersökningarna av min mage fortsätter...
Har pga ett konstigt blodprovssvar fått göra bl a Gastroskopi och en CT-buk med kontrast..
Väldigt obehagliga undersökningar båda två...
Jag tog om blodprovet här om dagen och det var fortfarande förhöjt...
så doktorerna fortsätter att leta...
Fick en kallelse för ultraljud av buk idag och om den inte visar på ngt
ska jag även få göra en MR (magnetröntgen)...
Patien är inte alls lika upplyftande att vara som en lagom hård sjuksköterska...:)

Idag ska jag och hipp hopparen käka Sushi...
och storhandla!
Mitt kylskåp ekar tomt och det gjorde tydligen hans också
så varför inte göra det tillsammans...
Det blir så mycket trevligare då!

I dagens BLT  fanns ett roligt litet skämt...tyckte jag iallafall:




Har föresten försökt att ringa...
Inget svar. Tråkigt.
Saknar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0