Who´s you daddy...

Sommaren är här!
Så jäkla gött..:)
Har legat i en solstol nästan hela dagen idag..
Den stackars bleka vinterhuden har fått sig en ordentlig chock!

Var i Rosengården en runda med Isa
och tittade på alla fina balklänningar och håruppsättningar...
Fick en liten flash back to the days
när en annan tog studenten...
Hade den bästa balkavaljeren no doubt
och en mörkblå balklänning.
Jag hade nog sytt upp ngn helt annan kreation idag
men just då kändes det rätt..:)

Vi hann med Åbron för en bit mat också med Mats och Mia.
Isa underhöll som vanligt.
Hon sjöng en fin sång på låtsasengelska
 och det enda man uppfattade av texten var
"who´s your daddy"...
Lite lagom generad blev jag...
och undrar ju såklart var hon får allt ifrån?
Inte är det av mig iallafall..;)

När jag ändå är inne på det området
så har jag länge undrat angående en tavla på jobbet..
Det är en tavla som hänger på en plats på sjukhuset
där många och där man ofta går förbi...
Jag vet inte om det är min hjärna som är skadad
men liknar det inte väldigt mycket något som man kanske inte
förväntar sig ska hänga på väggen på ett sjukhus?

Over and out.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0