Svettiga medelålders män...

Min lilla Isa har fått vattkoppor...
Har varit hemma med henne nu i två dagar
men imorgon är det dags och knega igen..
Hade fått för mig att det skulle vara fruktansvärt jobbigt att ha vattkoppor
men hon måste kommit ganska lindrigt undan
vilket jag är tacksam över!
Som det ser ut nu blir det dagis på måndag igen! :)

Imorgon kväll ska jag göra något lite oväntat.
En ganska spontan grej.
Lite nervös...ja...
Blir det en plågsam upplevelse vet jag vem jag ska strypa...;)

Torsdag är det dags för Sweden Rock Festival! Yeyyy!
Då ska jag och Mia stå vid inträdet...
Blev förvarnad på jobbet för träningsvärk i armarna av allt muddrande
och för svettiga och slibbiga medelålders män
som gärna vill bli klämda lite här och där...
men det kan nog inte vara värre
än det som ibland ingår i mina arbetsuppgifter på jobbet...;)
Nu ber jag bara till vädergudarna
att vi iallafall ska slippa regn!

Nästa vecka kommer min lillasyster hem från Borås
och ska vara hemma heeela sommaren..:)
Det ska bli så roligt och så skönt att ha henne nära!
Den 3 Juli kommer det bli modevisning av hennes äntligen färdade kollektion på Karlmans
då jag ska vara modell...
Det ni! :)
Ska bli riktigt skoj att bli sminkad och stylad
 och bära dessa fantastiska kläder!
Håll ögonen öppna för det kommer att bli reportage av syrran
både i BLT och Commersen inom kort...
Och så kommer dom såklart och plåtar på visningen! :)








See ya!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0