Mamma din hjärna har åkt på semester till Afrika...

Måndag Sandviken.
Tisdag Sandviken.
Onsdag Sandviken om jag hade fått bestämma...
Men idag fick Isa bestämma och det blev Väggabadet.

På vägen till badet var jag lite tankspridd som vanligt
och Isa ställde lite för avancerade frågor för stunden...
Hon blev lite sur på mig när jag svarade helt galet på hennes funderingar
och jag sa: "Förlåt mammas hjärna är på semster.."
Då svarade Isa.
"Mamma, din hjärna har åkt på semester till Afrika.
Kom ihåg att ringa till den innan du börjar jobba igen..." :)

Nu sover hon här igen brevid mig i soffan. Liksom hon gjorde igår.
Så fin.
Undrar vad hon drömmer om...
Kanske ännu en dag i Sandviken! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0