Sömnlös i Seattle...

Vilken skön dag det har varit idag!
Borde ha legat och pressat i bikini hela dagen
men det blev lite annat istället..:)

Briggenhäng.
En runda på stan.
Grillat hemma hos päronen.

Isa tog årets första dopp!
Hon är då ingen badkruka som sin mor.
Det var 14 grader i poolen hemma hos mamma och pappa
och hon simmade nga längder med ett stort leende...:)

Tog en kvällspromenad upp till Dalgången för och hämta Isas cykel
och stannade för lite fika hos Uffe och Pernilla...
Det skiljer en vecka mellan Isa och deras Ellen
och dom har lekt tillsammans från allra första början.
Nu blir dom klasskompisar också!
Så roligt...:)

Isa somnade som en stock när vi kom hem.
Jag sitter här i Tv-soffan och kollar på en gammal film..
"Sömnlös i Seattle..."
Jag tyckte den var så bra innan...
men är den verkligen det...
Det är ungefär som filmen "När Harry mötte Sally.."
En av mina favoritfilmer.
Men den kanske inte alls är så bra längre...
Måste se den.

Inatt kommer jag också vara sömnlös efter alla koppar kaffe jag hällt i mig idag.
Jag kanske kunde häva koffeinkicken med ett glas vin..:)

Ska testa...
Godnatt!















Kommentarer
Postat av: R.

Vin/öl hjälper alltid...

2010-05-22 @ 23:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0