Uppdate...

Sitter i tv soffan. På TV efterlyst.
GW Persson..behöver jag säga mer. Underbart...:)

Har varit sjuk och hemma från jobbet sen måndags.
Förkyld. Rejält förkyld.
Idag var första dan jag var ute lite.
Körde till torget och handlade blommor till min lilla balkong.
Det blev rosa...
Vad blomman heter har jag ingen aning om...
Den är rosa och jättefin!
Blommor har aldrig varit min grej.
Jag kan ros, tulpan och ogräs..
Det kommer man ganska långt med....:)

Imorgon är jag ledig..
Har bokat upp hela dan med div aktiviteter...
Jag hatar att inte ha ngt inplanerat alls.
Har jävligt svårt och bara sitta still
även om jag är sjuk...:)

Vi har grillfest med jobbet imorgon.
Blir nog inte riktigt samma drag som förra året
   då jag fixade festen med Karlshamns bästa trubadur...:)
I år är det nämligen vår kära chef som har fått på sig
detta trevlliga lilla uppdrag.
Inte lär det bli ngn bål med medicinsk sprit i heller...
Gäller och packa ryggan ordentligt med dricka
om man ska orka med sina kollegor...;)

Hade sånt jäkla flax idag (Tack Linda) och bytte bort min fedagkväll
 nu kanske det kan bli lite After Work iallafall...
Och på lördag blir det Partyyy!
Det var länge sen.
Ska bli riktigt skoj! :)

Nu ska jag duna kudden...
Trött även om jag sov till 11.15!
När hände det senast liksom....

Godnatt!








Kommentarer
Postat av: Robban

Karlshamns bästa trubadur tackar för komplimangen... ;)

2010-05-31 @ 20:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0