Monday morning blues...

Ny vecka, nya tag? Njaa...jag skulle hellre vilja vrida bak tiden en vecka...och stanna där.

Har lämnat Isa på dagis och härmed börjar min ensamma vecka igen...
Det var nu jag skulle träna ordentligt, göra allt det där jag inte kunde förra veckan
och njuta av att bara vara...

Just nu känns det som det inte blir nånting av det om inte ngn skänker
mig lite extra krafter från ovan...

Tragisk... Ja!

Denna veckan blir bara tre dagar lång och det känns ju ok...

Stackars Macke...Han har verkligen intagit rollen som Dr Phil de senaste dagarna
och det ska han ett stort tack för...

Bara för det ska jag sätta in en bild här på denna store man..:)

Östersjö...Harrys :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0