Jobb opp över axlarna...

Undrar när jag ska sova en hel natt igen...
Det vore jävligt skönt.
Var vaken innan klockan ringde imorse och det var tidigt det...
Drömmer helt skumma drömmar nu för tiden..
Jag ska börja skriva upp dom tror jag.
När jag vaknar ur drömmen tänker jag att det här ska jag komma ihåg
och berätta för ngn...
Men när jag vaknar igen så har jag redan glömt.

Det har vart och göra på jobbet idag...har sprungit som en skållad råtta
vilken är ganska skönt för tiden går fort då...

Idag hade jag ingen brådska hem från jobbet...har ingen som väntar på mig
och ingen som jag kan se framemot att hoppa runt halsen på...
Isa är hos Harald och henne får jag träffa snart som tur väl är...:)

Ikväll pratade vi om att åka till Sliver i K-krona...
Just nu känner jag inte det minsta för det.
Vill bara krypa ner under täcket och somna...
Sova och vakna en annan dag
när allt känns bra igen...

Adios.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0