Dead man walking...

Det är så det känns just nu.
Jag är helt känslomässigt slutkörd och det finns liksom ingen glädje i kroppen.
Jag har en fasad, ett skal.
Men invändigt så är det bara helt tomt.

Jag hade tänkt gå på morgonspinningen idag men jag kunde inte sova ordentigt inatt
och orkade därför inte ta mig dit.

Var på Gourmet Grön och åt lunch med pappa
och sen på Briggen med Mia för lite fika.
Sprang på stan och letade kläder till Isa som hon ska ha på sig på dansuppvisningen
på söndag på Stadsteatern med La Pique.
Tror jag fick ihop kläder till alla nummer...

Vet inte riktigt hur det blir ikväll...
Snackade om och käka Pizza med Marlene ikväll..
Känner att jag inte vill vara själv för då bara grubblar jag
samtidigt är jag världens tråkigaste sällskap just nu.

Jag vill bara bli mej själv igen.
Jag vill vara den glada person jag är egentligen
och må bra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0