Borås...

Macke skulle till Borås till syrran och Anders för han ville till Sthlm för att inhandla fina Cuccikläder till sin lilla trip nästa vecka. Jag och Isa passade på att hänga med.. Hade ingen lust att vara kvar i stan och bli påmind om alla tråkigheter som hände här om dan...
Resan upp gick snabbt och det var mkt terapisnack och en del dåliga skämt också...:) Väl framme fick vi jättegod mat och en massa vin till...Isa var i sitt esse och underhöll oss så att tårarna sprutade... Tänk att en 6-åring är så duktig på att härma olika dialekter...eller så var det jag som var trött och lättroad... :)
Idag körde Macke och Anders till Sthlm tidigt på morgonen. Jag, syrran och Isa har varit i stan och kollat på Lottas kollektion som är med på en utställning här i Borås  på Borås Fashion Days... Kollade en liten snabbis i affärer och hittade en bikini... Kändes helt rätt att inhandla den trots vädret... ;)
Resten av kvällen spenderas med lördagsgodis, chips och Cola Zero...
Saknar mycket. Men ska försöka att tänka på annat...

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Kul att du har börjat blogga! Jag tittar in igen. Du Isa kanske brås på sin mamma, du har väl lätt att lägga om dialekt, eller egentligen språk utan att det hörs var du kommer ifrån :-) Kram kram och ha en trevlig helg i Borås.

2010-05-08 @ 17:38:49
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0